Magvirus

Jaha, då har man åkt på ett magvirus efter influensan då. Ska äta lätt mat, lite men ofta, inte dricka kaffe på 3 dagar(smakade lite tidigare i kväll). Ska skriva om veckan när jag har fått i ordning på mina 2 hårddiskar som jag behöver. Visst kan jag lägga in bilder här så länge. Har suttit vid älsklings dator mest hela dagen. Han har suttit vid gästdatan och sen vid min. Han har hjälpt mig med att formatera den. Snäll älskling man har.

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för att sova. Klockan är mycket, nämligen halv tre. Sover nog länge senare idag. Har inte haft ork att uppdatera datorn något, då jag har varit sjuk. Ska ta och göra det senare.

God natt på er!!

Dina åsikter

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback