Utmaning

Lovar du att vara ärlig? Ja.

Du heter: Christine.
Smeknamn: Chris. 
Låt som när du är ledsen sörjer till? Har ingen aning. 

Beroende av: Snus, min mobil och min Nikon D40.
Vem behöver du mest just nu: Min älskling.

Vad tror folk om dig? Ingen aning.

Stämmer det? Va?
Vad får du oftast komplimanger för? Just nu för mina bilder på skolan av en lärare på skolan där jag jobbar.

Vad säger du för att imponera på någon? Ingen aning faktiskt.

Hur imponerar man på dig? Oj, bra fråga.

Brukar du skratta för dig själv? Ibland kan det hända. 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från min chef som inkom i morse.

Var bor du? Östersund.
Trivs du där: Ibland och ibland inte.

Äger du några converse: Nej.
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, vin och öl.
Brukar du bli för full: Lagomt.
Vad har du för mobil operatör: Tele2.
Är du allergisk i mot något: Ja, pollen på våren.
Har du haft sex idag: Nej.
Nästa mål i ditt liv: Att ta bättre bilder, samt att jag vill ha 2 barn, en av varje + ett fast jobb.

Hur svarar du i mobilen: Olika.

Vem ringde du senast? Älskling.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var mycket jag sa då.

Antal timmar sömn inatt: Räknade dem inte.
Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Nja, ibland.

När mår du bra: När jag är med folk jag tycker om. 
När blev du fotad senast: Det var länge sedan.

Hur känner du dig nu: Trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Olika.
Vad tycker du om fötter: Spelar ingen roll. De är ju en del av oss.
Vad/vem saknar du: Min mamma som bor i Malmö.
Hade du en bra kväll igår: Ja.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe.

Rakar du benen: Ibland så: Mest på sommaren.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika.
Är du blyg? Ja ibland, men det går snabbt över.
Sysslar du med någon idrott: Nej.

Vill du hellre ha mail än brev: Ja, tack.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet ej.
Har du spytt offentligt: Ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Något som jag inte gjort som tjej.

Är du nöjd med ditt liv: Jadå, det är jag.
Är du bortskämd: Nej.
Vad gör du i morgon: Jobbar, sen köper en ny dataskärm. 

Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, tar ens pojkvän ifrån en, folk som trycker ner en oxå.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika.
Vad behöver du just nu? Pengar.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet ej. 

Vad längtar du till: 13 september.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Bra vänner: Några, äkta vänskap: Nja.
Vad använder du för shampoo? Just nu Head and Shoulders mjällschampo.
Vad är det finaste du fått? Det är många det.
Hur gammal är du: 30.
Om fem månader: Vet ej.
Du samlar på: Änglaprydnadsaker och delfinsaker.
Gröna eller röda äppeln: Gröna(Granny Smith).
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mest min kompis Ellie.

Gillar du golf: Nope.
Vilken tid gick du upp idag: Närmare ett.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja. 
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Sitta vid datan.

Är det okej att gråta: Ja, varför inte?
När grät du senast: Kommer inte ihåg.

Laddar du ner musik och film från Internet: Bara musik.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj, bra fråga. Resa, köpa nya möbler, köpa babysaker och skaffa barn. 

Bär du glasögon eller linser: Glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika..

Har du piercing: Öronen och i näsan.
Vill du gifta dig: Nej.

Vill du ha barn: Ja, max 2. En av varje.
Solar du ofta: Nja, det händer. Mest på sommaren. 
Är du bra på att laga mat: Ganska, älskling lagar det mesta av maten här.
Gillar du att dansa: Nej.
Är du flygrädd: Nej.
Hur vig är du: Inte lika vig som en ko.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten såklart. Nyttigt som tusan. 
Vilken är din favoritglass:
 Chokladglass.

Tror du på ett liv efter döden: Ja.
Tycker du om sushi: Går att äta.
Vad äter du helst när du ser på film: Helst chips eller popcorn.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nope.
Har du tandläkarskräck: Japp.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du: Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Händer ibland.
Biter du på naglarna: Ja, tyvärr.
Röker du: Nej, fy vad äckligt.
Hur ofta tränar/motionerar du: För lite. Måste bli mer av den saken. 
Senaste låt du hörde: Sarah Dawn Finers nya låt Standing strong. Riktig bra låt.

Vad gör du på helgerna: Sitter mest vid datan, fotar om det är bra väder, fiskar nog lite. Det varierar.


Jag tar och utmanar Jossan och alla som vill göra denna.


Dina åsikter
Postat av: Foto i norr - Marie

Hej och tack för dina rader ja jag saknar mina hundar ännu trots att det är flera år sedan dom togs bort. Ha en fin dag!

2009-08-19 @ 08:21:53
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

Nej men gud vad glad jag blev nu verkligen, tusen tack <3



Jorden runt resan är det bästa jag någonsin gjort :D



kramar

2009-08-19 @ 10:19:15
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

det har jag ;) hur har din dag varit ?

2009-08-19 @ 16:42:36
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: caroline andersson

oki :D

2009-08-19 @ 20:09:19
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback