Fisketur

Jag tog och följde med älskling och en kompis ut och fiskade. Det var rofyllt och jag gjorde mitt bästa för att använda armen. Det gick sådär bra, men det gick. Efter nån timme, blev jag imponerad av min arm. Jag kunde lyfta den högre än vad jag kunde hos läkaren idag. Jippi!! Det gick bra med knäet oxå, men nu på slutet gick det sämre. Knäet värkte och humöret började gå mot sitt slut. Men jag kämpade på ändå.

Någon fisk? Nej det blev det tyvärr inte. Förra året fick jag mer fisk än vad jag har fått det här året. Hoppas att det vänder snart. Tog en hel del kort oxå. Ska lägga in några här och några i fotobloggen. Länk finns i menyn under länkar.  Under tiden medans jag kämpade på med fiskandet, blev jag vrålhungrig. Kan vara så om man har lite magkatarr oxå mitt upp i det hela. Usch!!

Har nyss kommit hem och blir uppe ett tag till. Ska väl inte göra så mycket innan läggdags. Varva ner och koppla av lite. Hann få en liten pratstund med Jossan, innan hon skulle sova. Jo, jag ska sitta och kika efter lite tips på slutar- och bländartider på systemkameran. Ska kolla lite på lite olika fotosidor. Lite bilder får avsluta kvällens inlägg.






Dina åsikter
Postat av: Josefine

Skönt att komma ut och att det känns bättre :)

Kanske är skönt att slå ihop och ha allt i samma blogg? Eller försöker påminna folk om blogglänken så dom hittar dit. :)

2009-07-18 @ 21:36:12
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Christine

Jag tror jag har allt på samma ställe.

2009-07-18 @ 23:41:41
URL: http://thewomanslife.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback