Jobbig natt

Låg och vred och vände på mig hela natten. Låg jag på höger sida, så gjorde det så ont i höger arm där jag har fått en rejäl sträckning. Vänster sida att sova på var inte skönt. Är så van att sova på höger, min favvosida. Gick upp på toa ett antal ggr under natten och sedan försökte jag sova, men det gick bara inte. Högerarmen värkte och höger knä värkte i kapp.

Gick upp och löste korsord i köket ett tag, men ögonen blev så trötta, så jag gick och la mig. Somnade till och vaknade av att väckarklockan ringde. Skulle ringa hälsocentralen om en tid för att kolla upp armen. Fick en tid tills idag kl: 11.30. Har nyss varit dit och hon sa att jag har sträckt mig rejält. Usch!!

Nu sitter man vid datorn och är hungrig. Har tydligen en liten magkatarr oxå. Är hungrig jämt nu. Ska ta och fixa något att äta. Jobbigt att vara hungrig hela tiden, men det här kommer att gå över av sig själv. Resten av dagen blir lugn. Har ingen riktig fart i benen just nu för att vara ute så mycket. Tänkte sitta här ute en stund idag och lösa korsord och ev fota lite. Måste umgås lite med grannarna oxå. Hörs senare!!

Dina åsikter
Postat av: Josefine

åh tråk med störd nattsömn!

2009-07-18 @ 21:32:47
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Christine

Japp..

2009-07-18 @ 23:43:23
URL: http://thewomanslife.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback