Kvällens sista inlägg

Har inte kunnat gjort så mycket idag. Knäet har värkt till och från och foten likaså. Högerarmen då? Jo, det känns att den sitter där. Är lika öm ännu. Har idag löst korsord nerkrupen i sängen med täcket över mig och när man blev less på det, så var det en stund vid datorn. Har hjälpt en tjej idag med att fixa en bloggkollikon på sin blogg. Krånglade lite, men fick till det till slut.

Nu sitter man och skriver blogg och äter lite kvällsfika. Om jag är lite bättre i morgon, ska jag ta mig ut en sväng. Kan ju inte sitta inne fast jag har ont. I morse vaknade man av att det åskade för fullt här. Satt då kvar i sängen och löste korsord. Sedan klev jag upp och drack en kopp kaffe. Gott!! Snart blir det nog sängen. Är lite trött, så det vore skönt att få krypa ner och sova. God natt alla!!

Dina åsikter
Postat av: josefine

Ledsamt när man gjort sig illa och inte kan fungera till 100 %. Bara att vila tills man är på topp igen.

2009-07-18 @ 21:30:56
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Christine

Japp.

2009-07-18 @ 23:44:04
URL: http://thewomanslife.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback