Solig dag

Hellu!! Idag har det varit soligt och rätt så varmt ute. Jag och älskling for i väg och handlade och jag letade en ögonmask som jag tänkte prova. Sedan efter vi hade handlat. åkte vi hem med maten och for en runda ner på stan och krogstråket. Det var mycket folk ute. På vägen ner fick jag slut på bensin och jag kände att det började ta slut. Älskling for vidare och kom till Ica Kvantum.

Då började han fundera på vart jag hade tagit vägen, så han for och kollade. När han kom, sa jag att jag hade slut på bensin. Han for hem och hämtade extradunken och for och tankade den. Vi fyllde på bensin och vi for ner på stan. Kom hem vid åttatiden och började med en sen middag. Det blev makaroner och stekt korv. Mums!!

Snart blir det sängen. Blir en tidigt kväll i kväll. Är så trött, samt att jag har huvudvärk. Med knä är det bättre nu. Skönt!! Efter middagen har man suttit och läst andras bloggar, samt att jag har skickat iväg nån kommentar. Nä, nu avslutar jag. Vad ska ni göra i morgon?


Dina åsikter

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback