The cats

Bild: Viggo.
Foto: Jag.



Bild: Skäggis (Missans son)
Foto: Jag.


Bild: Kurre (Missans andra son)
Foto: Jag.



Bild: Missan.
Foto: Jag.


Bild: Sotis.
Foto: Jag.


Bild: Smulan (Missans ena dotter).
Foto: Jag.


Bild: Miza (Missans andra dotter som har flyttat hemifrån).
Foto: Jag.


Här är alla katterna som vi har och den sista katten(Miza) har flyttat hemifrån. Hon bor nu hos några kompisar som vi brukar hälsa på ibland och då träffar vi Miza. Skäggis, Missan och Smulan är mina och Kurre, Viggo och Sotis är min sambos katter. Konstigt att det ska vara centrerad text nu då. Hm!! Det får vara så här då.

Dina åsikter
Postat av: Josefine

oj, så många katter ni har !

2009-07-27 @ 17:54:39
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja. Vi har lite väl många. Sotis äter mycket mer mat än de andra.

2009-07-28 @ 22:28:14
URL: http://thewomanslife.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback