Utflykt

En stuga på toppen.



En massa renar.



Flatruet(Är alldeles platt där).

Idag gjorde vi en långutflykt till Härliga Härjedalen och Flatruet. Vädret var skitkasst. När man skulle ut och fota, småduggade det. Jag hade lite problem med att gå, men det gick bra ändå. Stannade och fikade lite och sen åt vi mat i Hede. Mera bilder från utflykten kommer i morgon. Går så segt att ladda upp bilderna nu:(

Fjällmiljön vi åkte mest i, var ändå finast. På vägen hem krånglade min mage hela tiden. Typiskt!!! Tog 2 Bamyl och magvärken slutade lite, men den krånglade ändå. Vi kom hem strax innan åtta och då tog jag och förde över bilderna och gick i genom dem.

Snart ska man ta och sova. Känns att man har åkt långt idag. Sätter som sagt in mer bilder i morgon, eller jag menar senare idag. Det är ju en ny dag nu:) God natt på er alla!!

Dina åsikter
Postat av: Kadri

sv. det blev riktigt gott.

tror du att jag ska skriva reseptet i bloggen ?



vilka vackra bilder och ny header har du också fått. väldigt fin

2009-07-20 @ 10:10:16
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: JOANNA

tack så mycket för rösten!:)

2009-07-20 @ 17:49:42
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback