Fördröjning - Nya bloggen

Premiäröppningen av den nya fotobloggen blir tyvärr sen. En vän till mig håller på att hjälpa mig med all kodning och samtidigt ligger hon efter i skolan, så det är därför som premiären av bloggen blir uppskjuten ett tag till. Jag kommer att gå ut med info här när ni kan tassa in på den nya och läsa inlägg samt kommentera.

Jag har fått kika hur den kommer att bli när allt är klart och jag avslöjar inget. Men tills vidare kommer jag att fortsätta skriva här. Jag blir galen om jag inte får skriva i bloggen :)  Jag kommer inte att lägga ut några foton här, eftersom att denna blogg kommer att stängas senare. Eller jag kommer att göra den lösenordsskyddad om det är så att det blir förkrångligt på den nya.

Dagen idag ska jag bara ta det lugnt och inte göra så mycket. Ska lägga pussel och vara ute på msn, samtidigt som jag pratar med svärmor som är här på besök. Hon var här igår oxå.

Ha en bra dag!!


Dina åsikter

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback