Snow


Bild: Snow.
Foto: Jag.


Oj, vad det har snöat nu i kväll efter kl: 18.00. Det har vräkt ner snö som ni kan se på bilden. Men när det är snö, så blir det ljusare ute och inte lika kallt som det är när det inte ligger snö på marken. Nu är det riktiga mystider. Tända ljus och bara mysa medans man ser en bra film. Nästan så att man vill ha jul nu oxå, men den får dröja ett tag.

Har inte gjort så himla mycket idag när man var hemma från jobbet pga huvudvärk. Måste fixa i ordning mina glasögon snart. Ska byta glas i dem, bara det inte blir allt för dyrt. Vill ju helst byta allt, bågar + glas men jag vet inte vad det kommer att kosta.

Resten av kvällen blir lugn. Ska sitta och prata med Jossan på msn innan man ska sova. Ska ju på jobbet i morgon. Vill ha helg nu!! Har suttit och knåpat ihop en ny header. Blev nöjd med denna faktiskt. Har även bytt bild på mig i menyn. Vill göra mer men är inte så duktig på det. Ska läsa lite bloggar och se om det är nån som lottar ut en design de har gjort.

Har ni redan planerat något inför helgen??



Dina åsikter
Postat av: Josefine

svar: hehe som nu läser i bloggen dröjde det inte länge som du skrev, snö redan :)



Mysigt, det ljusnar upp verkligen :)

FIn headern blev!

2009-10-06 @ 22:17:39
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för tipset. De lät ju inte helt fel. Ska jag verkligen testa..

avis, jag vill med ha snö, vart bor du?

2009-10-06 @ 22:34:45
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Foto i Norr - Marie

Hej och tack för dina rader det var kul och höra. Nu snöar det lite grann utanför mitt fönster nu på morgonen, ha det gott!

2009-10-07 @ 07:09:07
URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback