Fundering och kvällens sista inlägg

Jag har suttit och klurat på hur jag ska få fler läsare till min blogg. Har inte kommit på någon bra lösning. Nu behöver jag eran hjälp att ge mig tips på HUR jag ska få hit fler läsare. Jag går in och läser olika bloggar och kommenterar dem. Men det är inte ofta som någon stannar kvar och kommenterar.

Snälla!! Hjälp mig.



Nu i kväll har svärmor varit här och hälsat på. I morgon kommer hon hit igen och ska sova över en natt. Hade det inte varit såå sent och snart dags för att sova, så hade jag börjat plocka ihop lite, tills i morgon när hon kommer. Alltid när hon är här, gör hon något av dessa saker:

♥ Viker tvätt.
♥ Byter våra gardiner.
♥ Gör andra sysslor som vi vill göra själva, utan hennes hjälp.

Kan inte vi få göra allt detta själv?
Måste alltid hon göra det?
Är det HON som bor här istället och vi som är på besök?

Har ni varit med om samma/liknande saker som mig?

Kram och god natt♥


Dina åsikter
Postat av: Anonym

Tack så mycket :) Ha det gott!

2009-08-20 @ 23:06:28
Postat av: Caroline Andersson

jo de är nog dags att rensa det mesta :D haha kram

2009-08-21 @ 00:21:55
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Foto i norr - Marie

Hej och tack för dina rader det uppskattas mycket! Ha en fin dag :)

2009-08-21 @ 05:44:39
URL: http://fotoinorr.blogg.se/
Postat av: a home far away

hmmm ett sätt kan väl vara att kommentera just som du gör...kan inte komma på nåt annat lycka till!



Ha en fin helg!

Kram Gunilla i Singapore

2009-08-21 @ 13:22:03
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com
Postat av: Josefine

Har tyvärr inte några direkta tips för fler läsare..Du får försöka göra din blogg synlig så folk hittar hit :)



Din svärmor gör nog dessa saker för att vara snäll, om hon märker att tvätten ligger t.e.x. Det är ju hennes son och svärdotter och tänker kanske inte på att det stör er. Du får prata med henne, tacka för hjälpen men att hon inte behöver hjälpa till, att ni ordnar dessa saker sedan själva :)

2009-08-27 @ 14:17:45
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback