Trött som tusan

Har varit trött som bara den hela dagen. Har ju förkylning i kroppen och då blir man lite trött. När jag kom hem från jobbet, satte jag mig här vid datorn en stund och sen gick jag och vilade. Vaknade när älskling kom in i sovrummet en halvtimme senare och sa att det var mat. Låg kvar en stund och sen klev jag upp och åt. Efter maten sov jag ett tag till. Vaknade vid halvnio och ville bara ha kaffe.

Vi gjorde i ordning kaffe och drack det. Har mest suttit här nu i kväll. Nyss tänkte jag spela lite dataspel, men det krånglade och sen är jag fortfarande för trött för att orka spela lite. Funderar på att krypa ner i sängen snart och börja på boken: "Om jag kunde drömma". Fick den förra året och har inte börjat på den än. I morgon ska man upp och städa innan svärmor kommer. Hon ska sova här en natt. Vill ut och fotografera i morgon oxå. Hoppas bara att vädret blir bra då. Vad ska ni göra i morgon?

♥Kram♥

Dina åsikter
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Godnatt på dig! =)

2009-08-22 @ 01:43:16
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Josefine

åh, en av mina favoritböcker :)

2009-08-27 @ 14:48:27
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback