Lugn dag & ont i knäet

Vaknade rätt så sent, närmare ett idag och har sovit bort hela förmiddagen. Har löst korsord idag och suttit lite vid datorn emellanåt. Har fått så ont i knäet igen. Skrubbsåret har läkt, men nu är det något annat som spökar där. Vet ej vad det kan vara. Har svårt för att sitta som en skräddare i sängen, har svårt för att sätta mig i datastolen och på toaletten. Har inte värken försvunnit innan måndag, så måste jag ringa och få en tid till att kolla upp det.

Nu ikväll har jag varit iväg och köpt 2 st pollypåsar den röda, en korsordstidning och 2 dosor snus. Jag vet att det inte är bra att snusa, men jag snusar hellre än att röka. Usch för rökning!! vid femtiden blev jag så trött att jag gick och la mig en stund och vid sjutiden kom älskling och väckte mig, för att det var dags att äta. Sen efter det har jag bara tagit det lugnt. Om det är bra väder i morgon, blir det till att hämta in nytt träd till dunisarna.

Om jag inte har ont då oxå, så blir det så. Har funderat på att spela lite dataspel idag och i kväll, men jag har ingen ork till det. Har spelat inget dataspel nu när jag har haft semester. Är det fint väder, är det bättre att passa på att vara ute istället. Nä, nu får det räcka för idag.

Dina åsikter
Postat av: Josefine

TRåkigt att det inte blivit bra med knät ännu, man blir somsagt lite låst när det värker och gör ont.



Ja, rökning är värre en snus med tanke på lukten. Snusen stör inte mig alls lika mycket som ciggarettröken. Blä!

2009-07-24 @ 22:39:51
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback