Beröm av min kusin i Norge




Satt och pratade om min kusin från Norge på msn och plötsligt skrev hon detta på bilden ovan. För er som inte vet vad det står, så kan jag översätta:

"Var förresten in på fotobloggen din här om dagen och vart jätteimponerad. Du har talang för fotografering, alltså".

Det tackar man självklart för. Sånt är alltid roligt att få höra om sina bilder. Sen kom jag på att jag ska fina vinterbilder i vinter och göra dem till julkort.

Dagens tips från mig till er: Ta bilder som ni kan tänka er passa som julkort och gör några sånna. Skicka sedan till era nära och kära. De kommer att bli så glada för julkorten om det är ni som har tagit motiven.

Dina åsikter
Postat av: Liisa

Övning ger färdighet:) och det är alltid kul att höra positiva ord från folk, det peppar en att lära sig mer:)tycker du är duktig du:) Hoppas allt är bra med dig, låste min blogg, för att jag gjorde om designen. Men nu går det att gå in där igen. .

2009-10-20 @ 03:18:21
URL: http://ljnfoto.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback