Garderobsstädning + vacker dag

Dagen på jobbet har varit bra, fast jag har en ömmande häl som skaver och gör ont. Slutade en halvtimme tidigare idag. Skönt!! Tänkte ta bussen ner på stan, men valde att gå ner i stället. Var ju så skönt och vackert väder. Skulle ner på stan och kolla ut nya bågar + glas till mina nya glasögon. Längtar tills jag får dem. Fotade lite på vägen ner oxå.



Bild: Hjärtformat löv.
Foto: Jag.



Bild: Autumn.
Foto: Jag.



Modell: Skäggis.
Foto: Jag.




Modell: Kurre.
Foto: Jag.


När jag kom hem, tog jag och städade garderoben. Hittade en massa kläder som jag inte visste om att jag hade. En del kläder kan jag inte ha just nu, utan får vänta tills jag har minskat i vikt. Ska jobba på den stenhårt nu. Städade även min byrå när jag ändå höll på. På den har jag inga bilder, men har gjort en litet kollage på hur garderoben blev iaf. I morgon ska jag kanske ta och städa i resten av lägenheten. Börja bara sådär utan att älskling vet om det. Hoppas han blir glad sen.

Resten av kvällen blir lugn. Sov så himlans gott i natt som var och hoppas på en lika skön nattsömn i natt med. Men det är bara problemet med hälen då, som kommer att skava mot täcket. Ska sova utan plåster för att såret ska få luftas. Nä, nu ska jag ta och hitta nya bloggar att läsa.

God natt på er!!




(Klicka på bilden för att se den i större format)


Dina åsikter
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

jasså, va kul =)

2009-10-07 @ 23:19:15
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Josefine

Härliga bilder :)

Nog lär din sambo bli glad när du fixar hemma :) Sen har jag märkt när man städar i garderoben är att man får mer plats efteråt, fastän man oftast inte slänger och tar bort en massa. hehe.

2009-10-08 @ 17:04:08
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Carro

Sött!

2009-10-09 @ 23:10:56
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback