Kvällens sista inlägg

Har inte gjort så mycket nu i kväll. Har suttit och spelat lite dataspel och nu är jag på väg att lägga mig. Älskling sover redan. Han gick och la sig tidigare för att han var så trött och jag börjar bli det nu oxå. Känner av lite värk i knät efter vurpan i somras, så jag ska försöka heala bort den om jag lyckas. Regnet bara öser ner ute och jag vill att det ska komma snö nu. Är lite mysigt med vit snö ute som lyser upp det mörka. Jag får nöja mig med att jag har iaf sett snö idag i Åre. Se inlägget under detta!!

God natt på er!!

Dina åsikter
Postat av: Josefine

Synd att du ska behöva känna av knät ännu. Hoppas du får en bra vecka kram :)

2009-10-05 @ 00:07:15
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: Ja, kul sen när hon kan ha dom, lite stora ännu.

Just ja du var ju på fotokurs, var det lärorikt? :)

2009-10-05 @ 18:28:03
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback