Min dag

Har sovit bra till och från i natt pga att täcket kom åt hälen hela tiden och ibland kliade det i såret. Tog lång tid innan jag väl somnade. Vaknade och klev upp för att duscha. Klädde på mig, slängde på lite smink och fixade 2 mackor som jag skulle äta på jobbet.

Tog bussen i morse, men missade den som gick tio över åtta. Typiskt!! Ja ja, får väl ta nästa buss då, men vad gör man då? Missar den med såklart. Skickar sms till min handledare och bad honom ringa upp. Han gjorde såklart det och jag sa att jag hade missat 2 bussar, men tar nästa som gick 8.35. Kommer då lite sent till jobbet, men var okej för honom.

Kommer till jobbet och tar en kopp kaffe och fikar mackorna, sen var det dags att börja jobba. En jobbarkompis blev lite arg idag och började skrika åt mig, men jag gick bara därifrån. Brydde mig inte alls om honom och det han sa. Till lunch idag var det fisk, potatis och hemlagad remouladsås(säkert felstavat). Mums!!

Efter lunch blev jag ompysslad av skolsköterskan, som tvättade rent såret på hälen och la på ett nytt plåster. Hon sa att om såret börjar vara och varet blir gulgrönt i helgen, så skulle jag ringa sjukvårdsrådgivningen. Men får hoppas på att det inte blir så.

Nu i kväll åkte jag, älskling och en kompis ut en sväng med kompisens bil. Tog såklart med kameran, som alltid följer med mig ut, men det blev inga bilder. måste börja vara mer kreativ och hitta fler motiv. Blir så tråkigt i längden att bara fota hösten. Nu ska jag kika på lite nya bloggar och sen krypa ner i sängen.


God natt!!

Dina åsikter
Postat av: Josefine

svar: Trevligt, hoppas du får de gjort i helgen :)

Jadu, har du tid och lust för hemsidan är det ju skoj att ha kvar den, annars räcker ju bloggen :)



God mat i skolan :)

2009-10-09 @ 18:42:39
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback