Sleepless in the night

I natt har jag inte sovit många timmar alls. Gjorde ju illa hälen igår kväll, när jag och älskling skulle ut med lite saker i garaget. Jag öppnade portdörren och vred mig så jag kom åt med hälen under portdörren och skrapade bort en liten skinnbit. Det svider kan jag lova!! Försökte med alla medel att somna, men hälen vann. Det gjorde ont så fort jag nuddade täcket med hälen. Så det är därför som jag har bara sovit max 3 timmar i natt.

I morse när man vaknade, var man död som en sill. Trött som bara den. Men klev upp ändå för att ta mig till jobbet. Planerna var att ta bussen men ändrade mig i sista sekund och körde moppe till jobbet i stället. Kallt var det och snorhalt. Men tog mig fram till jobbet utan att halka med moppen. Snart blir det dags att ställa av den för vintern om denna halka ska fortsätta.

Idag var det äcklig skolpannkaka på jobbet. Som tur var, fanns det rester sen i fredags, Pytt i panna. Tar det i stället för pannkakan. Efter jobbet var det dags att kolla upp synen och fick veta att jag har brytningsfel. Inte bra!! Efter det åkte jag och älskling till Coop Forum och handlade mat och när vi åkte hem, fick jag syn på månen. Tog såklart kort på den medans några grabbar monterade in ett mediaskåp i lägenheten.

Snart är det läggdags!! Är det lika halt och kallt i morgon, blir det nog buss till jobbet. Ska slänga in lite bilder som jag har tagit idag.

Vad har ni för planer för morgondagen??



Bild: Vinröda träd.
Foto: Jag.



Bild: Solklädd park vid mitt jobb.
Foto: Jag.



Bild: The mystic moon.
Foto: Jag.



Bild: Elkillen jobbar för fullt.
Foto: Jag.



Bild: Ännu en lyckad porträttbild på älskling.
Foto: Jag.

Dina åsikter
Postat av: Josefine

svar:Oj redan dags för halka.. hoppas det dröjer med sånt här nere.

Kul, annars kan det ta sin lilla tid att klura ut allt själv hur kameran fungerar och fototeknik. :)



AJaj, hoppas det går över snart och att du kan sova lite bättre i natt.

Härliga höstbilder!

2009-10-05 @ 23:12:00
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback