Snö

Idag har dagen på jobbet varit bra, fast jag har en dum mage. Magen är nog i obalans idag. Usch!! Får springa på toa nästan jämt och magen bubblar och lever sitt eget liv. Har snöat mest hela dagen, men det har lagt sig på vissa ställen. Snöade inne i stan idag och när man kommer hem, så snöar det inget. Innan jag och Ellie skulle åka och äta, så vräkte det ner här men inget i själva Östersund centrum. Mysko!!

Ellie kom och hämtade upp mig och åker ner på Shangai wok och sätter oss ner vid ett bord. Efter ett tag plockar hon upp något från sin väska och ger mig ett inslaget paket, som var svår att få upp. Efter mycket pillande får jag bort tejpen och plockar fram asken och öppnar den. Där ligger ett armband i äkta silver med delfiner på + ett öga som ska ge tur och skydda mot allt ont.

Jag blir jätteglad och ber henne ta på mig armbandet på en gång. Tackar såklart för den. Sedan var det dags att beställa och båda beställde fyra små rätter och istället för friterad banan med glass, tar vi vårrullar. Allt var jättegott!! Pratade en stund och sedan gick vi till Åhlens och kikar på kläder. Där började magen att krångla igen =(  Dumma mage!!

Hoppas att den blir bätre tills i morgon. Fick sms av älskling: "- Hej!! Vad ska vi äta? Är du på väg hem?"  Han visste ju om att jag skulle ut och äta idag. När jag kommer hem hade han beställt 2 pizzor. En till sig själv och en åt mig med räkor och champinjoner på. Min favorit. Åt dock inte upp den. Kvällen blir lugn. Ska väl lösa lite korsord senare. Här kommer bilden:


 
Bild: Snöoväder + min skjuts kommer.
Foto: Jag.



Bild: Mitt armband som jag fick av Ellie.
Foto: Jag.

Dina åsikter
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

hallå! Du har gått vidare i veckansblogg..kram

2009-10-12 @ 21:26:03
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja en ågng

2009-10-13 @ 10:57:32
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Louise

jättefin blogg :)

2009-10-13 @ 15:16:25
URL: http://louiiizee.blogg.se/
Postat av: Emma

Ååh, vad snällt av din kompis! (: Armbandet var verkligen urfint.



Svar: okej, tack så mycket för din åsikt! :D

2009-10-13 @ 17:15:47
URL: http://eexx.blogg.se/
Postat av: Josefine- mamma till Olivia

svar: Han ja, nervös var rätta ordet kvällen innan Olivia kom. Haha, hon sover som bäst sådär i hans famn! Epudralspruta kunde jag ha fått, men hann inte då jag började krysta istället. En spruta man tar i ryggen.



Jättefint armband, mysigt att äta ute! Så snällt av din sambo att köpa hem mat, fastän man inte äter den på en gång, går ju att spara till senare :)

2009-10-15 @ 10:42:32
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback