Oj, länge sen sist

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här. Har visst börjat bli dålig på att uppdatera bloggen. En kort uppdatering av det jag har pysslat med:

♥ Jobbat.

♥ Fotat.

♥ Haft huvudvärk.

♥ Löst korsord.

♥ Spelat mitt favoritspel på datan(Rohan The Blood Feud.


Det här var lite vad jag har gjort. Har funderat på att fotobloggen ska få bli på en webbsida och denna på en, men det blir för mycket jobb, med att komma ihåg att uppdatera båda, så det får vara som det är nu. Är så trött och funderar på att lägga mig tidigt, men blir kanske uppe ett tag till. Ska spela ett litet tag och sen sova. Ska ju jobba i morgon igen. Suck!!

Dina åsikter
Postat av: Josefine

svar: Nej, huvusaken att bebisen har kläder ;)

Vsg :)

Skönt att lägga sig tidigt och hoppas sedan på att bli piggare dagen därpå :)

2009-09-08 @ 10:49:20
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar: Lät ju intressant, hoppas du hann med allt i helgen och att det var kul! :)

Ja, jag är tacksam att få ha Olivia i mitt liv, underbart att vara mamma ! (:

2009-09-12 @ 20:50:50
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback