Autumn is here


Bild: Ett rött löv.
Foto: Jag.



Bild: Ett till löv som är rött.
Foto: Jag.



Bild: Grässtrån.
Foto: Jag.



Bild: Omogna rönnbär med myror på.
Foto: Jag.


Idag var det en lugn dag på jobbet. Alla lärare började idag efter deras semester och det var roligt att se dem igen. Glömde dock bort namnet på några av dem. Efter jobbet åkte jag och älskling på Ica och hämtade ut ett paket. Åkte hem med det och sen åkte vi på Willys för att handla mat. Åkte hem med maten och plockade upp och älskling satte in maten, då jag skulle åka till en kompis och hennes familj för att äta middag hos dem.

Det blev mager soppa som inte var så fet. Passade bra för min mage, då den inte är helt bra ännu efter magviruset. Pratade lite med henne och kollade på hennes dotters porträttfoton på henne. De var kanonfina!! Sen åkte jag ut en sväng och fotade. Det blev dessa bilder här ovan. Nu ska jag skriva klart bloggen och sen lösa korsord innan det är dags att sova.

På onsdag ska jag ev åka och köpa en ny dataskärm, då min förra gick sönder. Måste köpa en sak till till datorn, ett nätagg. Återkommer mer om det senare.

God natt!!

Dina åsikter

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback