Jobb i morgon

Vaknade rätt sent idag. Ville vila ut innan man börjar jobba i morgon. Har inte gjort så mycket idag. Löst korsord och spelat på blip.se. I gårkväll var jag och älskling ut och lyssnade på presidenttalet på Storsjöyran. Vi löste inte in oss, kostar för mycket. Sedan efter presidenttalet var det dags för fyrverkerier. Testade kameran och se om det blev bättre fyrverkeribilder med nikon D40:n och jag blev rätt så nöjd.

Att fota fyrverkerier kan vara svårt. Men jag ska få till bättre bilder nån gång. Ska visa nån bild som jag blev nöjd med, fast de kommer i slutet av inlägget. Nu håller jag på att ladda upp batteriet till kameran, så jag kan fota lite i morgon oxå. Det var ju tur att batteriet räckte i gårkväll. Jag vill både börja jobba i morgon, men samtidigt vill jag inte. Men jag måste ju. Måste bränna över lite av bilderna på en skiva, så jag avslutar för i kväll.

God natt!!











Dina åsikter
Postat av: Josefine

Fina bilder :)

2009-08-04 @ 20:18:01
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Christine

Tack!!

2009-08-04 @ 20:24:34
URL: http://thewomanslife.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback