Åskat idag

Hellu =) Vaknade runt halvelva och klev upp för att försöka hitta en sak på Designadinblogg, men jag hittade det inte. Gjorde om bloggheadern oxå och är nöjd med denna. När jag tänkte börja att göra den, small det till uppe i luften ute. Då var det åskan som ville höras och jag fick stänga av datorn. Fixade bloggheadern efter åskan hade försvunnit. Passade på innan att åka bort på affären och köpa en korsordstidning och 2 dosor snus.

Medans åskan gick, satt jag och löste korsord. Då kom det en rejäl smäll och jag hoppade till. Älskling blev nästan träffad av blixten. Det var bara 3 meter ifrån att det skulle hända. Tur att det inte hände. När det var dags att fixa headern, skrek nymfarna till och jag kunde inte koncentrera mig. Tog då och avslutade och löste mer korsord.

Har mest suttit och jävlas med min sega dator idag. Usch vad jag hatar sega datorer. Snart är det dags för sängen och senare idag ska jag hämta in ett nytt träd till dunisarna samt lite nya grenar och blåbärsris som de älskar. Mera kommentarer skulle sitta fint här, så kom igen nu ni läsare.

God natt på er!!


Dina åsikter
Postat av: Josefine

Det kan vara lite småmysigt med åska ibland. :)

2009-08-04 @ 19:36:50
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Christine

Jo, men inte om det kommer en oväntad hög smäll.

2009-08-04 @ 20:27:48
URL: http://thewomanslife.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback