Kvällens sista

Nu blir det kvällens sista inlägg, för vi måste lägga oss tidigare ikväll. Ska upp senast sju i morgon och fixa i ordning innan pappa kommer hit.  Sitter och dricker ett glas vin som jag fick av svärmor. Hon ska sova här tills på måndag och vara kattvakt medans vi är i Strömsund hos pappa. Vi kan inte ta med oss några av katterna, för lillebror har ju 2 små kattungar hemma hos pappa nu. Ska ta kort på dem i morgon kan jag lova.

Har visat svärmor lite av bilderna jag har tagit och hon tyckte de var fina. Vet ej vad jag ska göra resten av kvällen. Jo, packa måste jag ju göra. Annars får man stressa på med det i morgon. I helgen får man träna mer på engelskan oxå. Pappas kvinnas dotter är i Strömsund och hon kan bara tyska(kan inte jag) och engelska. Så det blir en bra träning. Kommer att bli en tyst stund först, då jag inte vet vad jag ska prata om. Sen kommer blygheten att släppa och jag kommer att prata på som bara den.

Äsch!! Kommer inte på något mer att skriva, så jag avslutar bloggskrivandet för i kväll. Uppdaterar bloggen på söndag när jag kommer hem. Ha det så bra ni där ute!!

Dina åsikter
Postat av: Mennah

har lagt till dig också :)

2009-07-10 @ 21:10:25
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: adriKadri

sv. vet faktist inte. Den var på rea så den var sista i ÖREBRO butiken.



mvh

Kadri

2009-07-10 @ 22:04:41
URL: http://livehtivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: adriKadri

Postat av: Josefine

Hoppas det går bra att prata engelska med henne :)

2009-07-11 @ 20:02:30
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback