Lugn dag

Vaknade rätt sent idag och låg kvar i sängen en stund innan jag orkade kliva upp. Sen jag klev upp, har jag inte gjort så mycket. Suttit mest framför datan och gjort lite olika saker. Sen kom älskling och sa att han skulle bort. Han skulle följa med en kompis till honom, till Mora i kväll och natt. Jag ville följa med men det gick inte denna gång. På torsdag ska jag få följa med.

Älskling åkte runt fem i eftermiddag och kommer hem runt halvsex. Fick ett sms för en halvtimma sedan om att de var på väg till Östersund. Jag har varit ut och provat på att fota månen. Ska föra över bilderna och kika om de blev bra. Har fört över bilderna och bilden på månen som jag beskärde på kameran blev så här:




Nä, jag tror att jag ska slita mig från datorn och lösa lite korsord tills älskling kommer hem. Har mest suttit här sen han åkte. Har suttit och fixat lite med bloggen oxå. Det enda som ska fixas nu, är en annan bakgrund. God natt alla!!

Dina åsikter
Postat av: Josefine

kul att leka med nya kameran och ta massa bilder :)

2009-07-15 @ 13:29:14
URL: http://shaddili.blogg.se/
Postat av: Christine

Ja man lär sig mer genom att testa sig fram.

2009-07-15 @ 14:41:17
URL: http://thewomanslife.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback