Hur jag valde min Nikon D40

Jag åkte till bl a On Off, Elgiganten för att hålla i och känna på olika kameror och fastnade först för en Nikon D40x. Började spara till en digital systemkamera, men det dök alltid upp andra utgifter under tiden som jag var tvungen att betala. Höll på hela förra året och försökte allt för att få köpa en innan jul, men blev inte så.

Sista juni i år fyllde jag 30 och fick sammanlagt 900 kr i 30 årspresent och sparade dem. Fick sedan pengar i juli och sparade dem oxå. La till det som fattades. Satt en dag på Nikons hemsida och fick syn på en Nikon D40 för 2990 :- och slog till direkt på den. Fick hem den, den 1 juli ca och har fotat en hel del sen dess.


Varför valde jag just den?

♥ Den passade väldigt bra i mina ganska små händer.
♥ Gillar Nikons produkter.
♥ Priset var väldigt bra.


Dina åsikter

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback