Min kameraväska

                              

Min kamerautrusting är följande just nu:


♥ Nikon D40 kamerahus med medföljande kitobjektiv på 18-55/3,5-5,6.
♥ Kameraväska Tamrac.
♥ 2 st minneskort, ett på 4 gb + ett på 2 gb.
♥ Uvfilter.


Dina åsikter
Postat av: Diza

Du verkar som en bra person att fråga om en sak: har du någon idé om vilken systemkamera som passar en nybörjare bäst? Jag har fotat ganska länge, dock bara med en digitalkamera, så nu är jag på jakt efter något mer avancerat! Jag fotar ofta natur och ibland mig själv, hehe. Skulle vilja ha någon som inte är allt för tung och komplicerad! Om du har något tips får du gärna skriva till mej :) Skulle bli jätteg

2009-10-12 @ 19:13:32
URL: http://dizaskold.blogg.se/
Postat av: Diza

Du verkar som en bra person att fråga om en sak: Vilken systemkamera är bäst för nybörjare? Jag har fotat ganska länge, dock med en digitalkamera, så nu är jag på jakt efter något mer avancerat! Har du något tips, får du jättegärna höra av dig! Tack på förhand! :D

2009-10-12 @ 19:15:17
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback