Ny design och sjuk igen

Tänkte att jag skulle ta och fixa lite nytt här. Ny header har jag fixat, men kan inte ladda upp den hos Tinypic för tillfället. Allt ska jävlas när man ska göra om lite här. Ska försöka i morgon igen. Är ju sjuk igen som rubriken lyder. Började med förkylning och halsont och övergick till rejäl torrhosta. Hostar så att man nästan kräks. Usch!! Käkar halstabletter som en tok och jag hoppas att jag är tillbaka på jobbet på måndag. Var ju nyss sjuk. Ska jag aldrig få vara frisk?? Ja ja, inte gråta över spilld mjölk som ordspråket lyder.

Har varit ute och fotat lite igår och kan ta och bjuda på lite bilder från den fototuren. Snart ska man försöka sova om det går, kan inte ligga åt vilket håll som helst på nätterna. Ligger man på vänster sida, så får jag hostattacker och ligger jag på rygg, är det samma visa. Nätterna är värst att sova på just nu. Jag tvingar mig snarare att somna.

God natt på er!!



Bild: Lövtäckt gräsmatta.
Foto:Jag.



Bild: Röda rönnbär.
Foto: Jag.



Bild: Solbelyst gult löv.
Foto: Jag.



Bild: En lite tokig älskling.
Foto: Jag.

Dina åsikter
Postat av: Josefine

svar: Ja, hemmagjorda pannkakor ska det vara, annars är det inte lika gott :)

Hehe, jadu man kan ju inte tvinga sin sambo, men vill han ha barn senare? :)



Tråk att vara sjuker!

2009-10-05 @ 00:01:12
URL: http://shaddili.,blogg.se
Postat av: Josefine

glömde kommentera bilderna, fina, gillar nästsista :)!

2009-10-05 @ 00:02:05
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback