Utflykt till Åre


Bild: Mullfjället i Duved.
Foto: Jag.



Bild: En vacker blomma.
Foto: Jag.



Bild: Godis från åre Chokladfabrik(www.arechokladfabrik.se)
Foto: Jag.



Bild: Närbild på ett omoget fikon.
Foto: Jag.



Bild: Ett färgglatt blad från en vinranka.
Foto: Jag.



Bild: Mogna vindruvor.
Foto: Jag.



Bild: Omogna kaffebönor.
Foto: Jag.



Bild: En stor aloe vera.
Foto: Jag.



Bild: En istäckt damm.
Foto: Jag.



Bild: Vacker blomma.
Foto: Jag.



Bild: En konstig blomma. Vet ej namnet.
Foto: Jag.



Bild: Ett smultron i älsklings hand.
Foto: Jag.



Bild: Ett ensamt äpple med ett löv i höstens färger.
Foto: Jag.


Var en tur till Åre idag, men var tvungen att vända då vi hade sommardäck på, då det började frysa på vägen samt att det började snöa. Var bara på Lundhags och på Åre chokladfabrik och sen åkte vi till Kretsloppshuset i Mörsil och fikade. Alla bilderna här ovan är ett litet axplock av alla bilderna jag tog under turen dit upp.



Bild: Kretsloppshuset i Mörsil.
Foto: Jag.


Det var roligt att få se årets första snö på turen. Längtar tills jag kan få fota träden i vinter med frost på. Ska försöka ta fina bilder då. Nu är man hemma och ska fixa med lite annat. Ska prova en sak och blir den bra, så kanske bloggen flyttar till Blogger´s bloggsida. Kommer att skriva här när allt är klart. Kan dröja ett bra tag innan dess, så fortsätt följ denna blogg tills vidare!!

Dina åsikter
Postat av: Josefine

Oj redan sett snö, det lär nog dröja här nere. Fast det är okej under oktober månad :)

Jättefina bilder du fotograferad, vet inte riktigt vilken jag gillade mest! Du blir duktigare och duktigare :)

2009-10-05 @ 00:04:55
URL: http://shaddili.blogg.se/

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback