Vem är jag då?

                 



Namn: Christine Bergvall.
Bor: Östersund.
Född: 30 juni 1979.
Civilstatus: Sambo.
Husdjur: 6 katter, 6 undulater och 4 nymfkakaduor.
Jobb: Jobbar på en skola (Ej som lärare).
Intressen: Djur, fotografering, mode, musik, data.


Mitt fotointresse tog verkligen fart, när jag och sambon fick 500 kr att dela på första julen i hop 2005. Då la vi till det som fattades och köpte en vanlig digital kompaktkamera. Tyvärr så blev det så att sambon använde den mest på jobbet och då hade jag bara mobilen att ta kort med.

Då bestämde jag mig för att spara ihop till en egen digital kompaktkamera och hade inte den så värst länge, tills jag ville satsa på en digital systemkamera. Kollade runt och jämförde på olika kameratester. En dag var jag inne på Nikons hemsida på webbshoppen där och såg en Nikon D40 för 2990:-  Jag slog ju till direkt och fick hem kameran den 1 juli i år. Jag är väldigt nöjd med kameran och ska spara ihop till ett nytt objektiv. Håller på att kolla runt efter ett bra objektiv.

Det var lite om mig och jag hoppas att ni har fått en inblick i vem denna bloggerska är för någon. Vill ni veta mer, så kan ni maila mig. Länken står i menyn.


Dina åsikter

Info om dig och vad du vill ha sagt:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback